November 16, 2010

Sovička a Coccinelle

Čas? 01:10. Deň? V podstate už utorok, ale pre mňa ešte stále pondelok. Aspoň kým sa nedostanem do postele a ráno sa nezobudím. Prečo ešte nie som v posteli a nespím? Tak to ani sama neviem, ale som si istá, že keby nechám svoj mozog v nečinnosti čo i len na pol minúty, tak celkom určite by som zaspala. Ani by ma takéto ponocovanie nenapadlo nebyť Coccinelle. Počas našej konverzácie mi poslala zopár linkov na dokonale oblečených hviezdnych chlapov, fotky ktorých kedysi pred časom šupsla na svoj blog. Nejakým spôsobom som sa preklikla až k jej osobnej stránke a prečítala si niektoré príspevky. Po mojej vtipnej narážke na jednu vetu z článku s 5-timi bodmi o jej osobnosti ma zahriakla, vraj si z nej nemám robiť posmech. Akoby som to mala v úmysle...že som ja toto miesto neobjavila skôr??? Ušetrila by som nejaké tie stromy od spílenia, aby sa z nich vyrobil papier, na ktorý som ja potom čmárala svoje myšlienky či opisy mojich momentálnych pocitov. Cocci či Nelle alebo ako ťa tu budem volať, ďakujem, že si práve u mňa spôsobila zrod novej závislosti. Za tie necelé dva mesiace, čo sa poznáme je to už tretí krát!!! Ten prvý bol, keď si mi priniesla prvé dve série Gossip Girl. Práve sťahujem tretiu, aby som opäť mala dôvod podporovať svoju nespavosť :)Druhý krát, keď si mi pri posedení v kaviarničke na Zámockej predstavila Ice Beer. Aj tvojou zásluhou mám teraz bedňu tohto mňamkového pivečka na byte pod stolom(ako nejaký alkoholik) :D  Nelle, mám taký pocit, že ti budem povďačná ešte za veľa vecí v období najbližších minimálne troch rokov. A vieš čo? Vôbec mi to nevadí, vlastne som aj rada...

No comments:

Post a Comment